Sött!

Thihi, Sally ligger brevid mig och snarkar just nu, hon är bara för söt lilltjejen! :)
Nå väl, nu ska jag gå och gorma med Cecilia in wonderland och störa henne lite, bara för att jag kan, vill och har lust! =D
Btw, vi taggade ju kryn men den var såld, men jag tror garanterat Emma gör ett klokt val och väljer den hon vill ha, hon är ju faktiskt en ganska klok quinna så!

Sen blir de att göra romantisk middag så här på alla hjärtans dag och allt! :) thihi.

Hade iaf en perfekt morgon, vakna av att sally skallade mig, (kanske inte var så perfekt) men resten.. hade fått sms av en söt! :) och de uppskattades..
Nä men nu ska jag fortsätta!


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0