Söndag! :)

Igår var Anna och Nils här och hälsa på, de var trevligt.. Vi fikade och surrade massor! :)
Sen när dom for gick jag upp till datan och skulle se film, men jag somnade.. Haha, snacka trött jag var igår!
Sov från ca 19:00 - 21:00 när morsan skulle smyga in och kolla om jag sov, så rev hon halva rummet, daamn.. så jag vakna iställe! :)
Nå väl, jag klev upp och väntade på att bastun skulle bli varm, så jag bastade och duscha, gick ut me sally, försökte grilla korv i kamin eller va de nu heter, men jag brände dom jävlarna bara.. så då blev jag less, efter de gick jag och la mig, sov till ca två tiden idag, från 12 - halv 1 igår.. satan så skönt jag har sovit.. Tror de behövdes..

Funderar på om man skulle farit hem idag eller imorgon, men jag vet inte riktigt.. nå jag får se hur jag gör.. :)
Nu ska jag iaf fortsätta gorma på :)

Puss, tjaaarå! :)
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0