Söndag och sol! :)

När jag väl somnade igår så har jag aldrig sovit så gott i hela mitt liv tror jag! :) sovit över 12 timmar, de behövdes nog..
Idag är de bara att börja räkna kalorierna igen, går bra, har gjort situps och ryggups, och varit på promenad med sally, men börjar bli lite kallare igen.. blää! :/
Så jag tror att jag går ut ett tag till med sally så hon får fortsätta leka av sig i snön så hon blir lugnt nån gång :) hihihi..

Dagens lunch blev ravioli, inte såå gott.. Men de funkar.. sen till mellanmål så taggar vi grönsaksbuljong!
Skulle följa med Cecilia in wonderland till gymmet idag, men blir nog inte så, så jag tar igen all "sportighet" nu iställe! :)

Och nu kom Sally och såg jätte glad ut när jag frågade om vi skulle gå ut igen, så jag tar och letar reda på mössan och går ut ett tag till med lill bäbisen! :b
Sen när vi kommer in ska jag ta och diska och dammsuga hade jag tänkt, eller så ser jag en film först och sen diskar och dammsuger! haha...
Skiiiit samma, de blir nog bra! ;D


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0