Sen middag..

Blev en sen middag med köttfärssås och pasta, + sallad!
haha sen om 3 timmar så blire mellanmål, blir nog bara en mugg med buljong.
Har dammsugit och skurat lägenheten, dammtorkat i hallen, vattnat blommorna (2st) just nu chillar jag efter maten, sen blir de att ta tag i disken, efter de dammtorka i köket, och så badrummet hade jag tänkt..

Emma är på väg hem från Kiruna iaf =D hur kul som helst, har saknat henne faktiskt, (okej, de där lät lite bögigt.. Men hon är ju en av mina bästa vänner så)

-28 ute just nu, alltså snacka att man börjar vara less kylan! De är fan jobbigt när de är så här kallt.. Tycker de kan bli sommar just nu, förhoppningsvis så har man gått ner i vikt tills dess också, så man törs visa sig på stranden i bikini :)
Fett najs, elleeeer?!

haha, aja nu ska jag slö surfa lite sen ta tag i köket!


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0