Perfekt dag!

Ja herregud, vilket liv alltså! :) Var och handlade med Cici in wonderland sen gick jag över till Kini och drack nå kaffe och surra med henne och Robin! :)
Sen gick jag hem, käkade och skurade lägenheten... Får bli dammtorkning imorgon tänkte jag! :)
Sen har vi spelat ett dans spel på Wii, de är kul som fan! Tur de bara är Cici dock som ser på haha!
Men man blir riktigt slut, sist men inte minst, situps och ryggups! Tror jag kommer sova som en stock inatt..
Nu blir de snart "mellanmål" dvs grönsaksbuljong :p sen gå ut me Sally och sist men inte minst dusch och sängen skulle jag tro! :)
Nä nu ska Sara das astronaut gå och vara lite social med cici in wonderland och så ska jag pussa på sally! :)


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0