Måndag morgon!

Godmorgon kan jag ju börja att säga, eller vet inte om de är god men ändå.
Sovit som en stock inatt, mja eller vakna till kring 4 en sväng, hade nån skum dröm så var tvungen gå och kolla Sally :) och hon sov, haha.. hon låg tillå med under täcket, bara huvudet som stack fram.. Nå är hon allt bra gullig.
Tänkte att jag skulle börja packa lite, sen dammsuga rummet och skura så de ser någolunda ut när vi far hem idag, funderar även på att prata me morsan så hon får följa me mig på vårdcentralen.
Svullnaden har gått ner, och är fortfarande lite blå vid tårna och ont göre, så funderar på om de kan vara en spricka eller nå.
Aja, nu tänkte jag att jag skulle pussa på min man ett tag, dvs Zacke :)
Han kan man lita på i alla väder, eller njae kanske inte förresten, höll ju på att glömma att han är rymningsbenägen! xD haha!
Aja, skriver mer sen typ!


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0