Lördag morgon!

Gooodmorgon! :)
Blev inte så tidig kväll igår som jag trodde, kom i säng kring 3 tiden.. Hamnade vid tvn där nere, satt och kollade 3 filmer, hemskt jobbigt att komma ihåg vilka kanaler dom var på, men de var iaf, jägarna, american pie och en beck film..
och vaknade kring 7 tiden tror jag klockan var, när morsan höll på att springa omkring innan hon for till jobbet!
Nästan lite hemskt att vakna sååå tidigt på en lördag alltså!
Åh en sak är ju säker, att sova med både Sally och Zacke i EN 90is säng, de är gode jäävla jobbigt! Varmt och trångt, haha nä guds förbannat att jag längtar efter min säng sådana gånger! haha! :)



Bara för att dom är så grymt söta! :)

Puss, tjaarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0