Första dagen på de nya livet!

Idag har vi börjat räkna kalorier, får alltså inte äta mer än 1500 kalorier per dag.
Köttet ska vara som en kortlek och ris/pastan och potatisen ska vara mindre än en tennisboll, jag kommer gå under!
De är liksom Sara <3 mat och mat <3 Sara.. haha!
20 minuters promenad varje dag, eller mer. Håller jag de här så kanske jag tillå med blir smal ;D
Jag gillar de på ett sätt, men ändå vill jag bara ta livet av mig!
He är bara att kämpa och tänka positivt, för nu jävlar ska de hända nått! :) Cici måste ju ha kul åt mig iaf, haha..
Hojna fick jaga mig genom lägenheten för att jag hade tagit chips idag, de slutade med att jag fick ta ETT chips, resten fick Sally..
Aja, tagga nu!!
Sen blir de att fara och handla så man får gjort de här på riktigt liksom, sen när man kommer in i rytmen så går de säkert bättre sku jag tro.
Nå men nu ska jag fortsätta damsuga, så vi kommer oss iväg snart! :)


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer
Postat av: cecilia

det här kommer gå bra! vi kommer bli slim fit fett tight innan beachen 2011!!! OHO YEAH! och jaaa, jag har ganska kul åt dig ;)

2011-02-10 @ 14:48:28
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0