Grogg!

Kvällen har varit trevlig, jag och morsan tog en bastu och jag tog en öl...
Efter de for vi till lill-janne åh drack nån drink, sen blev de till Pelle.. Jag åh morsan tänkte stoppa upp lite jul grejer hos Pelle, men blev bara nå ljus stakar åh en stjärna.. Nå blev lite mer juligt iaf!
Sen blev de nån drink där också..

Fördelen med att dricka grogg i byn eller vad som helst är att man är hemma tidigt.. :)
Nu har jag haft mitt roliga iaf, blir att ändra livs stil ännu mer nu!
På måndag börjar allvaret! *Längtar!* =))
Då blir de typ, sova äta och jobba.. Som de borde vara!
Nästa festande blir eventuellt nyår, eller iaf att skjuta nå raketer och dricka nå vin.. Får se om världens bästa E kommer hit med Sally då.. :)

Nå nu ska jag... jag vet inte, se nån film eller nå!
Ha de bäst!
Puss!

Förresten.. Saknar dom två som betyder mest! <3 <3 Glöm för fan aldrig de, utan er hade jag aldrig varit den jag är idag..... En bättre version av Sara Lundman! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0