En vecka sedan!

En vecka sen jag skrev blogg, ja va säger man.. Har iaf börjat praktisera nu, känns lite kämpigt att kliva upp på morgonen, men skönt ändå och ha nå att göra på dagarna!
Förutom de så var E här förra veckan och helgen, vilket var roligt! :)
Hon och Sally kommer hit på nyår också, så då ska de smällas raketer hoppas jag för en gångs skull haha.. Måste ju roa oss me nånting liksom, sen kanske jag kan ha lite tur och dricka lite rödvin :P
Mor och Mats far som sagt till Piteå på nyår. Så jag, Zacke, Emma och Sally får ha huset själv, skööönt! =)

Nå, förutom de så tänkte jag att jag skulle sova nu typ, känner mig inte alls pigg alltså.. Tror jag har lite små feber iaf, fryser som fn!

Men ha de bäst! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0