Söndag..

Väldigt sliten söndag måste jag säga, dock inte varit bakis men grymt jävla sliten... Men de jämnar ut sig med tanke på att jag fick umgås med dom bästa igår! :)
Varit till sugan idag också och grattat Mats, men blev dock bara en kort visit var inte så pigg om man säger så, varit hos familjen Bergmark en sväng också..
Och nu sitter jag hemma och bara sitter typ, kramas med min fyrbenta man som har kommit hem.. Vilket är trevligt! :)

Funderar lite lätt också, jobbcotch på torsdag.. Funderar skarpt om man skulle stuckit till Kiruna efter de.. Lät ju nästan som en bra idé?! Eller va tror ni?
Just nu finns de bara ett ord, tomt! :/

Aja, ska tända nå ljus och mysa ner mig i sängen till nån film nu.. :)
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0