Skruvat!

Idag har jag fixat adress ändringen, så den 31/8 är man en "riktig" brännbergsbo.. ;) Städat de sista ur lägenheten, så nu bara fixa besiktning av den.. :)
Sen har jag och Philip bytt olja och filter i 850in, så nu går den som smort haha! :)

Suck, länge tills torsdag, då blir de jobbcotchen.. Efter de blåsa direkt till Kiruna och umgås med min särbo.. :) Alltid kul, blir ju inte att träffas så ofta när hon har flyttat, men man får göra de bästa av saken..
Och till alla som nu läser detta.. Min "särbo" är min bästa vän, inget annat! :P Går lätt att misstolka, men så är de iaf :)


Nu blir de iaf lite sims och bara smälla av hade jag tänkt, är lite små trött.. Men kommer väl ändå inte kunna somna..
Ha de bäst..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0