Skogen!

Igår kom jag och Emma hem till Brännberg, från att jag hade varit hos Emma i Kiruna ett tag.. Tog de bara lugnt åde..
Idag har vi varit till Luleå en sväng, Emma köpte en stege åt sin far och så nya skor.. Hmm, jag hitta värsta snygga skor som jag tyckte hon skulle köpa, men inte ville hon de.. Bara för att jag har bäst smak, haha! Inte enligt Emma dock.. :)
Sen blev de hem, börja tvätta bilarna, har dammsugit, putsat rutorna och tvättat 850in.. Men såg nu ikväll att jag hade missat på nått ställe..
Sen stack vi till familjen Bergmarks på en kaffe och surrade lite skit, efter de blev de Älvsbyn skulle dock bara och tanka men blev till Alexander i Korsträsk på en kaffe..
Så Emma fick leka frisör, blev hyfsat bra men man ska ju inte garantera att de blev rakt, men han har ju öronen kvar..
Kom nyss hem iaf, så nu ska jag fortsätta surra lite här.. Imorgon (senare idag) blir de att kliva upp kring 9 och sticka till lägenheten och städa ur den..
Sov gott, ha de bäst! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0