Saknad!

Var nyss och läste Emma's blogg och började tänka på gamla minnen, nå saknar man som tiden då.. Och henne, och Sally också så klart, men åh andra sidan är hon ju bara typ 40 mil ifrån, eller hur långt de nu är.. Men ändå, är ju van att vara i rummet intill henne.. :/



Men åh andra sidan är jag glad för hennes skull, finns ju några anledningar till de också.. Men dom skriver jag inte här.. :) hihi..


Förutom de så känns de massa tråkigt när jag inte är med en person, känns som att tiden går ännu saktare än va den redan gör.. De här är fan illa.. :/
Bara jag inte håller på att bli dom tre bokstäverna ***, får inte, kan inte!!

Aja, blir nog bra.. ha de bäst folket!
Nu ska jag nöta lite sims och sova..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0