hm!

Funderingar av dess like, antingen far jag till Kiruna för att vara snäll... Och är hundvakt.. Eller så stannar jag hemma, försöker tömma så mycke som de går av de sista små plocket.. Typ smycken och papper!
Visst vill jag fara och umgås med Emma, men de är inte såå kul att sitta i Kiruna och den enda man känner är hon och hon jobbar..

Mja, får nog ta mig en funderare uti de där en gång till..
Men åh andra sidan vet jag inte heller om jag vill sätta mig på ett tåg, och inte vet vilken tid jag är framme, typ 2-3 timmar försenad eller nå, mjaa! Jag vet inte om jag går med på de här... :(

Skit samma, jobbcoachen ringde idag.. Ska dit nästa vecka, så där försvinner en dag från städningen..
Hur mycket i huvudet som helst som bara snurrar runt för jag vet inte vad jag ska göra eller säga om saker och ting, man kan inte bli annat än less!

Ha en bra dag!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0