Godmorgon!

Först och främst så ohåller jag på att skicka sms med särbon, förutom att hon skickar dubbla nästa hela tiden! Liiite störande.. aja skit samma!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Direkt när man vaknar så börjar funderingarna, de kanske inte är riktigt okej... Eller vad tror ni?


Åldern är bara en siffra på ett papper!

Ordet jag måste börja intala mig själv igen, de är som sen jag började umgås med Emma så har jag blivit mer kräsen än jag var och bryr mig i åldern, och hon är typ inte kräsen alls och bryr sig inte i åldern.. Haha, vi har som helt bytt! :P
Aja, bara hoppas på de bästa..


Blir nog att klämma in att fara förbi hos en och vara social nästa gång jag sticker till Kiruna, förhoppningsvis inte så långt bort tills dess.. :)

Nä nu ska jag fortsätta gorma på och sånt, ha de bäst! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0