Besök! :)

Söndag morgon nu då... I fredags blev de att vara chaffis till Micke och Malin som skulle på kräftskiva, sen hem till metropolen (Brännberg), då hade Emma, Magnus och Mimmi kommit.. I Lördags så for jag, Emma och Mange till Luleå en heeeeel dag..
Handlade lite smått, blev nå prylpaket till sims3, som jag faaan inte får igång, jäävla skit alltså.. Bara skrota datan och köpa ny verkar de som.. Suck!
Sen igår var de "Boden crusing" eller va man ska kalla de, så blev de nån öl, men nå hade jag som trevligt,..
Kenta kom hit, sen kom Cici och hon fick vara chaffis så vi var och gled dodge en sväng eller 2, stack till Samuelsson på nån drink, sen hem till go Brännberg! :)
Idag söndag, jag är pigg och glad som aldrig förr, men hade nog helst behövt minst nåååågra timmar till sömn.. :P haha... Och garanterat alla far till Kiruna idag.. :( Men de är så de är..
Har iaf haft en helt jävla bäst helg!! :))

Ha de bäst folket, nu ska jag vila ögonen lite, sen ta en promenad till familjen Bergmark och dricka en kopp kaffe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0