Ajj som fan!

Såå inte lyckad jag är ibland, hur fan lyckas man bränna armen på stekpannan?! Aja, kan inte riktigt förstå de, men jag har lyckats! Och ont gör de ska jag säga..
Idag har de inte hänt så mycke, Philip ringde och väckte mig, fast jag tänkte ju att jag skulle vara smart så jag sa ju att jag var vaken, men tillå med en som är döv skulle kunna höra att jag sov.. xD
Så stack ner till stan och hämtade han från skolan, köpte en kyckling macka i fiket.. Huuuur goda som helst är dom!
Sen blev de tanka och dollar en sväng, full tank med bensin och fullt med spolarvätska, haha inte dåligt! ;)

Hängt nå tvätt och gormat på hemma, käkat middag och kramats med min fyrbenta man! :)
Nu är de väl bara att packa väskan snart antar jag, lika bra göra bort de idag och inte imorgon..
Imorgon blir de att sticka till jobbcotchen, ska vara i Luleå kl 15:00 så, kanske kan passa på att ta sovmorgon då också! ;)
Just fan, ta och bädda rent i sängen också, fast de kanske man kan göra imorgon iställe.. Kändes som bättre de! :)

Aja, nä nu ska jag fortsätta gorma på, finns inte mycke att göra så jag nöter väl lite facebook och bara lyssnar på musik, fast funderar dock på att sticka till Philip och bränna nå skivor, med tanke på att Emma har tagit dom 2 bästa som var i bilen.. Haha! Men har man bra musik smak så har man! ;)

Ha de bäst! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0