Valborgs!

Jahaja, precis sminkat mig och gjort mig klar, sitter i Heden just nu iaf, jag och cäcä har bastat som jag har döpt om henne till nu tydligen,.. hmm!
Tequilan har börjat ta sin plats, så just nu chillar jag nog ganska mycke me drickat,.. Iaf så har jag grillat idag, kanske blev liiite bränt men de var ändå gott, och Cici har gjort hennes goa potatis sallad! :)
Gott som fan!
De finns tre personen som saknas som mest, Edvin, Emma och mr K-man! ;D
Aja, får ta igen de nån annan gång, thihih.. Nu ska vi snart ut och röka iaf, och ni som läser de här.. Hör av er på mobilen om ni vill nå, slaggar nog i Heden inatt.. :) Puuuuss pussss!!



Och G är gulliiiig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0