Torsdag!

ja tiden går liksom fort, redan torsdag.. Suck!
Jag och Cecilia in wonderland ska ju festa på valborgs så därför funderade jag på att vara nykter över påsken, men vet inte riktigt hur de blir med den saken.. Känner mig väldigt taggad till att gå på bolagt och köpa en feeeet whisky bara för att jag kan liksom!
Men tror inte de blir.. Ringde Emma och skulle fråga om vi skulle dricka i helgen som vi hade pratat om, men först blev de massa prat om Kiruna och bla bla bla! Sen hade hon inte tid att prata och skulle ringa sen, aja! skit samma!
Nå väl, nu ska jag kasta i mig nå lunch och nöta facebook ett tag.. Sen blir de blir de min nya hobby, spela the sims haha! :) He är som roande!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0