Torsdag morgon!

Vilken morgon alltså, fucking jääälvla trött.. Fast kan ju bero på att jag somna rätt sen, pga att jag låg på och såg på filmen sex drive igår.. Tror jag har sett den tidigare, men den är grymt bra iaf..
Just precis nyss så har jag varit ut med Sally så hon har fått göra sina behov, och nu sitter jag och chillar.. Väntar på att Carina ska komma, sen blir de till skolan!
Tänkte gå ner och äta frukost, tills jag kom på att jag inte är nån frukost människa, var ju liksom de då.. Funderar på om man kanske borde gitta på bolaget och göra bort de idag, efter som att jag far till byn ikväll igen, men jag vet inte riktigt, tror jag får kolla när dom stänger imorgon för säkerthets skull ja menar dom kanske inte ens har öppet!
Just ja, när jag for hit så tog jag ju med min vanliga dator, inte skoldatorn och nu sitter jag och funderar om jag ska ta med min vanliga dator ändå till skolan med tanke på att vi ska ha ett prov som jag kommer skriva på datorn.. Hm! Nånå, nu ska jag börja göra mig klar för skolan! :)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0