Tisdag!

Igår (måndag) så var jag helt jävla död, hade bara sovit 2 och en halv timme, så låg vaken från 2:15 på morgonen, var nästan hemskt.. Var på skolan en lektion, sen gick ja hem, duscha och gorma på lite, tog en välbehövlig powernap! Sen kom Emma hem, vi for och hämta ut nå paket och for till Brännberg, så vi käkade där och Sally höll på att busa med Zacke :)
Sen pluggade jag lite bromsar också, for och drack kaffe och surrade med Carina, Peder och Philip och de var otroligt trevligt, fast jag var ju gode trött.. Nå iaf, sen for vi och hämtade Sally hos mamma och Mats och for hem till stan, tog en ragg eller två innan vi for hem..
Men ändå tog jag mig i säng först halv 3 typ, de är fan hemskt!

Så idag är de ju tisdag, morsan har ringt och väckt mig, och jag har dragit ut på tiden lite.. Men ska börja dra på mig nå kläder och kila ner till körskolan och prata med Mona, och höra vad hon säger.. Ska väl boka nå körlektioner och sen förhoppningsvis boka in teori prov och uppkörning!
Efter de blir de att gå till skolan och fortsätta med bromsarna, de går lite så där med de, men förhoppningsvis går de bättre än igår iaf! :)

Har börjat få massor me funderingar igen nu, efter min och Emma's diskution igår.. Typ att hennes pappa tycker att hon ska skaffa en lägenhet i Kiruna för att han tror hon får fast jobb, hade ju varit roligt för henne om hon får de.. Men tråkigt om hon hade flyttat, men de är ju förstårligt, dels får hon närmare till jobbet, slipper pendla och skulle ju bli väldigt dyrt att stå och betala 2 hyror..
Men grejen är väl de att hon trodde att jag skulle bli sur / irriterad, men har ju ingen orsak att bli de.. Men hur mycke kontakt vi skulle ha hade varit en annan sak, inte lika mycket som vi har nu iaf.. Men de är väl så de kommer bli ändå en dag? eller?, jag har ingen aning..
Jag vet bara att hojna är den bästa kompisen jag någonsin har haft, och jag blir glad för hennes skull vilket hon än väljer.. Fast skulle väl vara lite tråkigt till en början, men som sagt... De är sånt man får ta!

Så jag vet inte riktigt, antingen prata me morsan om att kolla på en nya lägenhet.. Typ en 2a eller så får jag väl flytta hem till Brännberg, vilket de nu blir är ju en annan sak, och de lär märkas då..
Vill dock helst inte ens tänka på de, känns som att jag bli deprimerad av bara tanken, men men..

Aja, nu ska jag sluta sitta och prata om de här, blir fan bara deppig.. Så nu tar jag och gör ett ryck och sticker ner till körskolan och sen skolan!
Peace..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0