Nu är de här över!

För snart fyra år sen träffade jag en person, som blev min absolut bästa vän! Första året gick vi samma klass på fordons, andra året var när vi sökte inriktningar, vi sa båda två först att vi skulle komma in på transport båda två, men jag kom in och inte hon, men de slutade med att jag bytte bort från transport pga min syn, så hon tog min plats.. Men vi umgicks ändå väldigt mycket, vilket var kul! Sen för ett år sen så tog vi studenten båda två, stod dock på olika vagnar och skrek och hade oss men ändå, vi har oftast väldigt kul när vi är med varandra och kommer alltid på så här sjukt skumma saker som vi hittar på som bara är "Emma och Sara grejer"...
Sen när vi slutade skolan, eller ett tag innan vi slutade skolan, så flyttade Emma in, vi delar alltså nu lägenhet och en hund.. Eller hunden är väl Emma's egentligen, men efter som att jag hjälper till att ta hand om hunden så kan man ju som säga att vi delar.. Tycker som att de låter mest rimligt..
Nå väl, vi brukar kunna diskutera och gorma.. Men vi löser de alltid oftast lika snabbt, men vissa grejer tar hårdare än andra!
Och nu är de nog i botten, de är liksom över känns de som, lite trist.. men jag säger som Emma sa nyss.. "De var kul till en början" skit samma, nu ger jag upp de här och försöker skaffa mig ett jävla liv!
Tror jag ska prata me morsan om ev säga upp lägenheten, antingen flyttar jag hem till Brännberg eller så skaffar mig en mindre lägenhet, ingen idé att stå med en trea själv liksom (som de låter på vissa så är de ju väldigt snart som hon ska flytta)!
Aja, nu ska jag ut och bara fara iväg, orkar inte vara här, vill inte vara här och ska fan inte vara här!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0