Måndag!

Måndag och allt är som vanligt, förutom att de är lov och helt värdelöst tråkigt!
Grannarna sitter och sjunger kareoke som vanligt, så där är allt som de ska..
Och jag gör inte inte så mycket, ska kasta mig i duschen, ska bli skönt.. :) Och klacken springer omkring som jag vet inte vad, verkar iaf som att hon har kul.. :)
Får se va som händer sen, kanske umgås me nå folk annars blir de att slå på en film här hemma och bara chilla! :) Kan också vara najs! Fast nå som hade suttit fint hade varit en kall jääävla grogg! De hade man nog inte tackat nej till..
Blir att försöka ta sig i säng hyfsat tidigt så man tar sig till körskolan imorgon och övningsköra :) har nästan längtat till de! =)
aja, nu ska jag kasta mig i duschen :) tjaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0