Lördag! =))

Tjooo folket.. Igår, fredag vill säga.. Så var jag, emma och lisa till piteå och shoppade :) Fett najs! Tror nästan vi var in på alla kläd affärerna som finns i piteå.. Jag köpte ett helt awesome rattmuff, en nykelring på mekonomen och sånt, sen medans lisa var in på... ja vilken affär de nu var så skulle jag och emma vänta utanför, haha.. Men när lisa kom ut så var vi ju inte där, hehe..
Min telefon ringer.. "vars är ni?"
jag: haha nä men på en affär bara, vi kommer snart..
Lisa: okej, ja men jag går på cubus igen..
jag: gör så..

haha, då hade vi smitit till bolaget.. ;D så kanske blir en cider ikväll och spela guitar hero! =)
sen var vi på sune's också, fett gott!

Nå väl, idag blir de att stor städa, sen bara lugnt hemma skulle jag tro,.. skönt om inte att ta de lugnt, får se om philip kanske kommer, lite prat om de iaf, så då blir de väl att se nå film åså :) om han nu får för sig att komma iaf =)

aja, men nu ska jag börja städa och gorma på så jag blir klar nån gång.. :)
Puss, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0