Hemma i stan igen!

Jahaja, då är man hemma i stan igen... Skönt, men ändå inte!
Emma har farit till Giron, och Sally har farit till Salmis.. Så bara jag och Klacken hemma nu igen, hon går och mjaouar och jag tror att jag seriöst blir GAAALN!
Men men.. Så folket, vad gör man när man har en hel vecka ledigt? :) Kom med förslag..
Har god lust att bara fara bort, men går ju som dåligt när vi har katten här och Emma är och jobbar.. Kan ju som inte bara lämna katten och fara bort typ 32 mil,..
Aja, idag har jag då inte planerat nå så blir nog att bara vara hemma och slöa, om ingen ringer och vill hitt på nå, men de återstår att se :)

Aja, ska slösurfa lite nu :)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0