Helg!

Jahaja, just nu sitter jag hos Peder, Carina och Philip.. Så sitter och nöter på Peder's dator nu iaf..
Skulle juha slut prov på fordons idag, satt och väntade i typ 15 minuter på att de skulle starta men inte gjorde de det.. Så Bertan ringde till bilproffs och frågade varför de inte funkade med tanke på att dom hade ju bokat just idag då, men iaf så var ju serven avstängd typ.. Men de som var mest surt var ju att dom inte hade hört av sig och sagt de till lärarna! :S
Så nu ska lärarna antingen ringa eller skicka sms till eleverna, med tanke på att resten av alla ska på praktik.. Bara jag som är kvar på skolan alltså.. Så mig gör de ju inget! :)
Sen satt jag iaf och kollade när Philip och nån kille på fordons recondade en bil invändigt.. Efter de gick jag och surrade med Jossea och Tess, de var ju också trevligt :) Sen ringde Philip när han slutade, så vi gick hem till mig och jag bytte piercing.. (jag hatar plast kulorna, speciellt när gängen pajjar!) Efter de gick vi ut och pratade med Peter (grannen) som stod och tränade att kasta med flugspö nu när de börjar bli fiske säsong! =) Så vi knatade iväg till Carina's jobb efter de och väntade tills hon slutade, for på MAX och käkade med Bea och Daniel, de var ju som trevligt :)
Sen for vi upp till byn, drack kaffe och surrade och jag och Philip vaxade sedan bilen, dock på vissa ställen blev de bättre och på vissa ställen blev de som bättre.. Men de blev mer glans, man kände skillanden på lacken iaf, men ska ta med glans medlet och sedan får Philip köpa nått vax med typ röda pigment eller va de nu heter, så man får tillbaka den röda färgen så den inte är så sol blekt! :)
Så nu sitter jag här och bara chillar, morsan kommer snart från jobbet, så blir att åka hem med henne och slå på nån film och bara ta de lugnt med tanke på att jag har fått helg! :) Så imorgon ska jag följa med morsan och Mats till Luleå så tänkte passa på att köra lite! :) Lika bra att ge sig på att köra i Luleå, måste ju göra de till slut ändå.. haha! Aja, nu ska jag vara social med Philip och Carina och vovvarna! =))
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0