Fredag!

Fredag idag, har fan inte orkat vara och skriva nå som ni kanske se.. Har spelat sims och diskat, de är de mesta jag har gjort idag.. Mjaa, kramats me Klacken lite också..
Igår så umgicks jag med Cici a.k.a gheymo greta! ;) först var vi och solade, sen snurrade nått varv på stan..
Sen for vi hem till henne och såg film, de blev Alice i underlandet =) Så jävla awesome film! Efter de blev de hem och sova, men så klart så somnade jag inte först typ 4 tiden på morgonen, helvete va de är varmt i kroppen, har ju inte bränt mig lite!

Nå väl, nu tänkte jag kasta mig i duschen och sen dammsuga och skura.. :) Sen ikväll när Emma kommer hem så blir de att fara till byn,..
Ska bli skönt att fara dit ett tag, måste verkligen göra nånting, känner att jag har ganska mycke som jag går och stör mig på! Men de blir nog bra..

Aja, nu ska jag fortsätta!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0