Dålig på att uppdatera!

Varit lite dålig på att uppdatera nu ett tag, men har varit grymt fint väder ute så man vill som helst inte sitta inne vid datan utan vara ute.. Nu taggar vi bara sommaren så vi kan dra fram åk gräsklipparen! ;) hahaha!
Aja, har varit i Brännberg nu några dagar, ganska skönt faktiskt! :)
Och trevligt att umgås me morsan och Mats också, sen så får ju Sally umgås med Zacke innan hon far till Emma's by igen..
Just nu tycker jag bara att allt kan bli som vanligt, dvs.. Jag och Sally hemma när Emma jobbar, men får nog vara så här ett tag, med tanke på att Sally inte verkar komma så bra överrens med katten, men men.. Tiden går fort liksom!

Får väl börja skärpa mig lite med uppdateringarna, och uppdatera lite mer! :)
Kan ju bli kuligare...  eller hur de nu var!

Aja, nu ska jag fortsätta laga mat iaf, marinerade kortletter, pommes, sallad och säkert nån god sås till :) AWESOME!
Peeeace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, mer uppdateringar tack! ;)

2011-04-16 @ 19:36:05
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0